sobota, 8 czerwca 2013

Prolog


Zacznijmy może od tego, ze jest to mój pierwszy blog. Właściwie nie wiem czy ktoś go będzie czytał no, ale spróbuje. Mam na imię Ania, ale podpisywać się będę Rose. Mam 14 lat i kocham Harry’ego Pottera od dziecka. Paring  Fremione pokochałam stosunkowo niedawno, ponieważ dopiero od roku angażuje się w różne działalności internetowe związane z HP, początkowo wolałam Dramione, ale uznałam, że Fred bardziej pasuje do Miony. Co do bloga, notki postaram się dodawać w miarę regularnie, ale nie obiecuje. Dopiero uczę się pisać opowiadania i od tak nie umiem go napisać. Nawet nad tym banalnym wstępem trochę siedziałam, żeby to jakoś sensownie ująć w słowa. Jeszcze kilka nowości, a mianowicie w moim opowiadaniu Fred jest rok starszy od Hermiony, wojna odbyła się rok wcześniej czyli jak Miona była na 6 roku, a i można też iść na dodatkowy ósmy rok, na którym uczy się już bardziej zaawansowanej magii. Mam nadzieje, że blog się spodoba. Jutro pojawi się rozdział pierwszy. Zapraszam do czytania :D
~Rose~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz